Munich Stories

First monday of the mondays = the hardest monday of them all?

Publicerad 2016-01-04 21:12:00 i Allmänt,

Inte för mig! För jag har fortfarande looov! Jag känner utan tvekan att denna måndag har varit av det mycket lugnare slaget. Kickade igång den kl 09:00 då min klocka ringde (var totallt död även om jag sovit som en KUNG i 10 timmar) eftersom jag bestämt brunch på Hungriges Herz med några av tjejerna. Tvättade av mig lite snabbt, och sminkade mig länge, för att sedan hoppa över den planerade promenaden dit med roomie Julia + syster Othilia, på grund av att klockan var bra mycket mer än vad vi tänkt att den skulle hinna bli.. Men men kanske var lika bra det eftersom jag var på kommer-döda-alla-som-inte-gör-som-jag-vill-för-än-jag-fått-kaffe-och-mat humöret. 
 
Efter brunch, promenix genom stan + lite tråkig mathandling kom jag hem och var såklart hungrig igen (life of a dancer = constant hunger) så då gjorde jag second breakfast och satte mig sedan med Julia aka Gullis och läste Simona Ahrnstedt i hennes rum. Detta pågick hela eftermiddagen tills vi kände att det var dags att röra på benen så då gick vi till gymmet bredvid och körde överkropp, haha. 
 
Det var min first monday of the year det! Hoppas eran också var lika fin, mysig, skrattig och gosig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om Karin

Jag är en 21 år gammal människa som lever och drömmer i München där jag studerar på Iwanson International school of Contemporary dance. Mitt hjärta slår några extra slag för träning, mat, vänner och så klart dans. Här kan ni läsa om min vardag som innehåller dessa fyra komponenter och lite till. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela