Munich Stories

Godmorgon världen!

Publicerad 2016-08-25 09:29:10 i Allmänt,

Idag är jag trööööttt! Igår efter jobbet åkte jag först till skolan och lekte av mig lite i en danssal och sen hem för mat och dusch innan jag och My tog bussen till Odeonsplatz där vi satte oss i en biergarten. Lite senare kom även Natta och Jasmine samt Nattas besök från London. Det var en trevlig och lugn kväll, plus att jag höll mig til te, men blev senare än vad jag är van att gå och lägga mig så då känner jag alltid av det. Jag är verkligen en person som behöver sova mycket, vilket jag tycker är lite tråkigt ibland.. Kan nästan känna mig bakis om jag sovit mindre än vanligt. 
 
Men nu är det i alla fall en ny dag med nya tag och jag ignorerar min trötthet! Ska när som helst sätta mig på cykeln, ta mig igenom en jobbdag, åka till banken och hämta ut min telefon, handla och sen landa hemma. Det är väldigt fint väder så får se vad som händer ikväll. Lusten att sitta inne brukar vara rätt obefintlig när solen skiner. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om Karin

Jag är en 21 år gammal människa som lever och drömmer i München där jag studerar på Iwanson International school of Contemporary dance. Mitt hjärta slår några extra slag för träning, mat, vänner och så klart dans. Här kan ni läsa om min vardag som innehåller dessa fyra komponenter och lite till. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela