Munich Stories

Äntligen helg!

Publicerad 2016-08-27 11:04:52 i Allmänt,

Att vakna upp lördagmorgon av att solen skiner utanför med vetskapen om att man har en helt fri dag är fantastiskt. Det är såna stunder i livet jag önskar att jag kunde pausa, bara få stanna lite längre. Har precis ätit lite frukost i sängen, räknat pengar för att se om jag klarar mat och hyra fram till CSN kommer (läs: för att se om jag har råd att dansa mig svettig på en klubb inatt). Nu bara chillar jag. Så skönt att bara vara asså.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om Karin

Jag är en 21 år gammal människa som lever och drömmer i München där jag studerar på Iwanson International school of Contemporary dance. Mitt hjärta slår några extra slag för träning, mat, vänner och så klart dans. Här kan ni läsa om min vardag som innehåller dessa fyra komponenter och lite till. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela